پنتری چیست ؟ (pantry)

4مهر 1400
0 نظر

 پنتری (pantry) فضای کوچکی از خانه با مجموعه‌ای از قفسه هاست که برای نگهداری ظروف آشپزخانه یا مواد خوراکی که به سرعت فاسدشدنی نیستند استفاده می‌گردد.

معمولا پنتری‌ روم ها را به شکل طبقات یا طاقچه‌ها یا پارتیشن‌ در سایزهای دلخواه می‌سازند و جنس این قفسه‌ها از چوب گرفته تا ام دی اف و… متغیر است.

 واژه‌ی پنتری از کلمه فرانسوی پن (pan) به معنی نان گرفته شده است. این روزها، مفهوم پنتری گسترش بیشتری پیدا کرده و تبدیل به فضایی لازم برای خانه های مدرن شده است. پنتری را میتوانید پشت آشپزخانه اصلی بسازید بصورتی که مخفی باشد و درب ورودی آن با یکی از درب های کابینت هماهنگ باشد. یا اینکه گوشه و یا کنجهای کابینت که معمولا فضای ایده آل و قابل استفاده ای به ما نمی دهند بسیار مناسب برای اختصاص به پنتری هستند.

خب بنظرتون چرا پنتری حال بانوی خونه رو بهتر میکنه؟

۱. ایجاد موقعیتی عالی برای دسترسی به وسایل و مواد خوراکی.

۲. کار یافتن مواد و وسایل لازم برای آشپزی رو تسهیل میکنه.

۳. خانوم خونه دیگر نگران زود تمام شدن مواد پخت و پز نخواهد بود چون دپوی خوب از انها را دارد.

۴. یکی از بهترین استفاده ها از فضای پرت اشپزخانه و یا‌ خانه هستش.

۵. اشپزخانه نظم و ترتیب بهتری پیدا میکند.

abasihome

( اینجا رویاها به خانه میرسند ) (Abasihome) ،بعنوان یکی از کارگزاری های خرید و فروش مستغلات در ایران، و یکی از بهترین مرجع های خوب برای خرید و فروش ، رهن و اجاره و مشارکت در ساخت ملک می باشد. همچنین متقاضیان خرید و اجاره ملک هم می توانند با جستجو در سایت ، فایل مورد نیاز خود را بیابند در ضمن اگر بدنبال ملک خاصی هستید و یا با جستجو در سایت ، ملک دلخواهتان را نیافته اید با ثبت و درخواست خرید یا اجاره ملک در سایت، مشاوران ما شما را یاری خواهند کرد تا به ایده آل ترین ملک خود برسید .. اهداف ما ۱. رسیدن به جایگاه برتر در حوزه خرید و فروش املاک ۲. فعالیت گسترده در سراسر کشور ۳. همکاری با کلیه مشاوران و آژانس های املاک تهران و سایر شهرهای ایران ۴. همکاری با سازندگان برند مطرح کشور 5.کارگزاری فروش ساختمانهای مارکدار از مجموعه (IBBI)

پیام بگذارید